30 Mart 2014 Pazar

Gümüş Dere durmaz akar…Bekir Coskun 30 Mart Kose Yazisi..

Sponsor Reklamlar
Bugun 30 mart siyaset yapmak yasak...O halde bir hikaye anlatalim..

Gümüş Dere durmaz akar..

Hikayedir…
Akrep, suyu geçecekti…
Bir iki denedi, olmadı…
Gümüş dere durmaz akıyordu…
Girse boğulacak…
* * * * *
Kurbağaya gitti…
“Kurbağa” dedi…
“Efendim” dedi kurbağa…
“Bir işbirliği yapalım mı?…”
Kurbağa:
“Nasıl?…”
“El ele versek, barış ve kardeşlik içinde daha güzel günlere hep birlikte gitsek diyorum hakikaten…”
“Doğru…”
Akrep:
“Diyeceğim o ki, birlikte olalım…”
Kurbağa:
“Ama sen yüzmeyi bilmiyorsun…”
“Tamam işte, ben senin sırtına bineceğim, gümüş dereyi birlikte geçeriz…”
“Aynı derenin canlarıyız biz…”
“Evet, bak nasıl anladın…”
* * * * * *
Kurbağa düşündü:
“Ama sen beni sokarsın…”
Akrep:
“Sokmam, diyeceksin ki niye?…”
“Niye?…”
“Çünkü sokarsam sen ölürsün, sen ölürsen o zaman ben de suya düşüp boğulurum, ben de giderim…”
* * * * *
Kurbağa inandı…
Akrep bindi kurbağanın sırtına…
Kurbağa altta, akrep üstte, gümüş dereyi geçmeye başladılar…
Her şey yolundaydı…
İyi gidiyordu işbirliği…
* * * * * *
Tam orta yerde…
Akrep kurbağayı soktu…
Canı yanan kurbağa suya gömülürken “Ne yaptın ulan?” dedi…
Akrep dedi ki:
“Benim tabiatım böyle… Tutamadım kendimi…”
* * * * * *
Kurbağa son nefesini verirken, akrep de suya gömüldü gitti…
* * * * *
Yorum yapma şimdi…
Hikayedir…
Gümüş derede geçer…

Bekir Coskun Yazdi
Alintidir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder